Saturday, February 21, 2009

عدت سنة ...

تحديث تاني

أحيانا و أحيانا في مجلة بحلقة

http://b7l2a.net/adab/442.html

كل الشكر للأستاذ أحمد عرفة رئيس التحرير
و د/محمد زهران مسئول قسم أدب ألوان
:)
***************
تحديث

حفل توقيع
كتاب "أحيانا و أحيانا"


يوم الأربعاء 11/3/2009
السابعة مساءا
بمكتبة البلد
أمام الجامعة الامريكية
و بجوار سيلانترو كافيه

ننتظركم
:)


http://www.facebook.com/event.php?eid=133120355079


*********************************


عدّت سنة


سنة رسمت جوانا حاجات كتير
و خدت منا بردو حاجات كتير

سنة عشناها بكل ما تحمله الكلمة
و زي ما عودتنا دايما كل السنين
أحيانا .. و أحيانا

أحيانا نتمني انها تفضل معانا
و أحيانا نتمني انها تعدي بسرعة يمكن اللي بعديها تكون احلي

عدت سنة اكتشفت خلالها اني يمكن بعرف اكتب نوعا ما
و سبحان الله بعد ما كنت بحس ان الناس اللي بتكتب دي عالم تاني و دماغ عالية

21 فبراير 2008
فتحت المدونة
يعني كنت بعتبرها نوعا ما مغامرة مكنتش مستنية منها نتيجة بالسرعة دي

24 يناير 2009
كان يوم خروج أول كتاب ليه للنور

الحاجة اللي مكنتش اتوقع ابدا انها تحصل في يوم من الايام

!!!!!!


شكرااااااااااااااااااا
لكل اللي كانوا دايما بيشجعوني



شكرااااااااااااااااااا
لكل اللي نقدني مرة عشان اكيد اتعلمت كتير من النقد ده


شكرااااااااااااااااااا
لك اللي حط تعليق رسم علي وشي بسمة

شكرااااااااااااااااااا
لكل اللي مر حتي من غير ما يعلق لأن يمكن دول اللي بيخلوني دايما احاول اكون احسن عشان المرة الجاية يعجبهم البوست و اشوف تعليقهم

:)


أجمل ناس في الدنيا عرفتها من عالم التدوين
و احلي اوقات كنت بقضيها و انا بقرأ التعليقات بتاعتكوا
و أكتر وقت كنت بحس اني بعمل حاجة بحبها و انا بتابع الحاجات الجديدة اللي بتكبوها و اللي كتير جدااا أثرت فيا و في اسلوب كتابتي


جزاكم الله خيراااااااااااااااااااااااااااا



**********
و دعواتكوا كتييير لمامتي بالشفاء



17 comments:

lonely said...

كل سنة وانتى طيبة ومعانا دايما
وكل سنة ويطلع فيها كتاب للنور
وكل سنة وانتى من جميل لأجمل
وربنا يكرمك دايما يارب
ودعواتى لوالدتك بالشفاء ان شاء الله
وربنا يخليكم لبعض ياااااارب

إنى أحبك فى الله
:)

blue-wave said...

كل سنه وانتى ومدونتك بخير
وربنا يشفيلك مامتك يارب

إيناس حليم said...

مش عارفة اقولك ايه :)
كلامك و احساسك اثر فيا بجد
يمكن لأني حسيت بحجات كتير من اللي انت حاساه.. انا برده كنت بفتكر ان اللي بيكتبه دول من عالم تاني او بمعنى اصح اللي كتاباتهم بتشوف النور

يمكن عرفت موضوع الدونات ده متأخر اوي لكن احساسك وصلني اوي لأني بحس بنفس سعادتك

عموما انت قلمك جميل جدا جدا جدا و في منتهى الرقة و قريب من القلب اوي يمكن عشان خارج من قلبك اوي

كل وسنة و انت طيبة و قلمك بألف خير و تألق و جمال

دمت بألف خير

Unknown said...

السلام عليكم

ازيك يا دكتوره

جزانا واياكي

انتي بجد تستاهلي كل خير
ويارب من نجاح لنجاح

ومزيد من التقدم والرقي

ويارب
(اسأل الله الكريم رب العرش العظيم
ان يشفي ماما)

اللهم استجب اللهم استجب


تحياتي ليكي

مبروك تاني

اخوكي برقش

صدى الصمت - عاشقة الورد - said...

كل سنة وانتى ومدونتك بألف خير وسعادة ونجاح وتقدم بإذن الله
وربنا يشفى ماما ويعفى عنها
تحياتى

Mostafa Safwat said...

Happy New Year for you Blog
I wish all the success for you

كوارث said...

كل عام وانتي بخير ..
وربنا يشفي والدتك ..
وبالنسبة للكتاب
فبتعرفي تكتبي ونص كمان

نعكشة said...

سبحان الله
انتي تستاهلي كل خير يا قمر
و كل سنة و انتي و المدونة و كل حد بتحبيه بخير و بصحة و سلامة
ان شاء الله يا رب يا رب هروح حفل التوكيع دة
ربنا يسعدك يا رب

سلام عليكِ

Esraa Hamed said...

بطوطة
انا و الله بموت فيكي اصلا
يارب اشوف ابداعاتك منورة الدنيا
و يارب تكوني اسعد واحد في العالم

Esraa Hamed said...

Blue wave

كل سنة و حضرتك طيب
اشكرك علي تعليقك الجميل
:)

Esraa Hamed said...

الجميلة ايناس

انا اللي بموت في كتباتك و الله
و بجد بحس فيها بروح معينة كده بتاخدني

ربنا يخليكي يا قمر
و كل سنة و انتي اسعد من الي قبلها
:)

Esraa Hamed said...

اخي الفاضل برقش

جزاك الله خيرااا كثيرا علي دعائك
و تهنئتك الجميلة
:)

Esraa Hamed said...

صدي الصمت

نورتيني يا قمر
كل سنة و انتي طيبة يا ارق بنوتة في الدنيا
و كل سنة و انتي اسعد من اللي قبلها
:)

Esraa Hamed said...

thx sooo much bondok 4 ur comment
:)

Esraa Hamed said...

طارق

دي شهادة اعتز بيها جداااا
:)

Esraa Hamed said...

نعكوشة

اكتر حد يستني تعليقاته
بجد بحب كلامك اوي

كل سنة و انتي طيبة يا قمراية
وهستناكي ان شاء الله يوم التوقيع
:)

و بليييييييز افتحي الكومنتس في مدونتك

نعكشة said...

انا سجلت المعاد عالموبايل ان شاء الله مش هنسى ، و انا بنشكح لمابقرأ الرد بتاعك على كلامي ...

بالنوسبة للتعليقات 0 حظر أمني :D

مش عارفة هيخلص امتى بس عامتاً

انا قولت لصحبتي نفس الجملة دية و بصتلي كدة
و مجاوبتهاش
مع اني فهمت البصة

هههه

سلام