Thursday, March 12, 2009

شكر مخصوووووص


بعد حفلة التوقيع انهارده
بجد عايزة اشكر كل حد كان موجود

و اتشرفت بلقائه انهارده

هخص بالشكر

الكاتبة الجميلة و الرااائعة
غادة محمد
صاحبة كتابها الرااائع بجد
"أما هذة فرقصتي أنا"
اللي شرفتني انهارده و معاها تميم القمر الصغنتت بتاعنا

غادة بجد حد جميل و طيب اويييييييييييييييي و انا بجد اتشرفت جداااا بمعرفتها و بحضورها توقيع كتابي

****

عايزة اشكر كمان
الكاتب و المدون الرائع
صاحب المسحوق و الارض الصلبة
ا/ابراهيم عادل

هو اللي كان بيدير اللقاء
و بجد سعدت جدااا بتواجده

****

الكاتب المميز
ا/حسام مصطفي ابراهيم
صاحب كتاب يوميات مدرس في الارياف


****

كاتبتي المفضلة الجميلة
شيماء سمير
أطياف الصمت

****

و طبعا القصاص و الروائي العظيم
محمد الغزالي
صاحب ساديزم

شرفني حضورك جدااا بجد

****

و ناثر البخور
(طارق عميره)

****

و الكاتب
مصطفي ريان
صاحب اعترافات رئيس سابق

****

شكر كمان جداااا للجميلة مريم صاحبة مدونة نــعــكــشــة
نورتيني يا مريومة جداااااااا


و ايمان مجدي صاحبة مدونة اوشاويات
و اللي بجد بتوقعلها تبقي حد من اشهر كتاب الادب الساخر في مصر


رضوي
صديقتي الجميلة
وصاحبة
لوغاريتمات

*****

كل المدونين الي كانوا دايما بتابعوني بجد حتي اللي مقدروش يجوا عايزة اشكركوا اوي

روح شرقية - سنووايـــــــت - روح وريحان - صدى الصمت - wa7di
برقش - ممكن - جنّي - أمير الدموع - ا/عمرو الجندي
غراب و حمامة - ايناس حليم - قهوة بالفانيليا


بجد اتعلمت منكوا كتيييييييير
و مهما هقول شكرااا مش هتوفيكوا حقكوا

*****


صحابي بجد اللي كل يوم بتزيد غلاوتهم عندي
و كل يوم بيثبتوا بجد انهم فعلا اخوات مش مجرد اصدقاء
كل الحضور بجد
فرحتوني جدااااااااا


جزاكم الله خيراااا كثيرااا

هستني رأيكوا في الكتاب ان شاء الله
منتظرة تعليقاتكوا

:)






25 comments:

momken said...

الف الف مبروك وان شاء الله دايماً فى نحاج
لانك تستهلى كل الخير والنجاح


انا ايوة متوفقتش انى احضر بس جالى نسخه موقعه منك

احد الاصدقاء الى حضروا جبلى النسخه

منتظر كتابك التانى

ومتابع طبعاً كل حرف بتكتبيه
وكل بوست بتدونيه

تحياتى

Esraa Hamed said...

الله يبارك في حضرتك
كان نفسي تكون من الحضور بجد

بس ان شاء الله في توقيع كتاب حضرتك اكون انا بقا اللي موجوده
:)

حد جابلك نسخة ماشي

انما موقعة
!!!

هما كانوا بيخلوني امضي علي نسخ معرفهاش و لا ايه
ههههههههههه

ع العموم سعيدة جدااا باقتنائك نسخة من الكتاب
و بما انه معاك بقا فهنتظر تعليق تفصيلي كده علي كل حاجة فيه

يارب يعجبك ان شاء الله
:)

صدى الصمت - عاشقة الورد - said...

ألف مبرووووووك يا أحلى إسراء
وياريت تسامحينى على عدم الحضور
بجد كان نفسى قوى أحضر بس والله بنتى مريضة بدور أنفلونزا شديد وماإقدرتش أتحرك من جنبها
تقبلى إعتذارى وألف مبروك مرة تانية
تحياتى

عاشقة الورد

Esraa Hamed said...

الله يبارك فيكي يا قمر
كان نفسي بجد تبقي موجوده
كان نفسي اتعرف عليكي جداااا


بس الف سلامة علي بنوتك بجد
ان شاء الله تبقي كويسة

سلميلي عليها كتير و بوسيهالي


و ان شاء الله نتقابل قريب
و هستني رأيك في الكتاب جداااا
يارب يعجبك ان شاء الله
:)

حسام غانم said...

ألف مبروك يا إسراء

وإن شاء الله دايما في تألق

Asmaa Fathi said...

سراء ياحبيبة قلبى انا اسفه جدا لانى مدخلتش علىالمدونة بقالىاسبوع ومشوفتش الدعوة والمعاد
عموما الف مليون مبروك وعقبال حفلة الكتاب الالف فى كتباتك اتمنى لك النجاح والسعادة

جنّي said...

السلام عليكم

مرة ثانية وثالثة الف مبارك على الكتاب .. والى مزيد من التوفيق وكثير من الكتب ان شاء الله ..

كنت اتمنى الحضور فمعذرة يا اسراء فعملي في جدة ..

تحيتي

Esraa Hamed said...

ا/حسام

الله يبارك في حضرتك
و اتمني ان ينول الكتاب علي اعجابك
:)

Esraa Hamed said...

جانا
كان نفسي اوي تكوني موجوده بجد

ع العموم يارب ان شاء الله نتقابل قريب
و هستني رأيك يا قمرة في الكتاب
:)

Esraa Hamed said...

أخي الفاضل جني

اشكرك جزيلا لتهنئتك
جزاك الله خيرا كثيرا

رندا said...

الف مبروك ياقمر
يارب يكون الكتاب من اكتر التوزيع
وعقبال لما اشوف ليكى كتير اوى منشور
بجد فرحتى بيكى كبيرة اوى
الف مليون مبروكـ عليكى ربنا يوفقكِ يارب

momken said...

انتى فين يا دكتور

ايه بعد الكتاب ما تم طرحه فى السوق وانتى مش موجوده ليه


تحياتى

.. نرمين زين الدين .. said...

حبيبتي
تهنئه كبيييييييييييييره أوي
و حب كبير أوي د عاء جميل جدا لكي ( ربنا يوفقك )
واسف كبير جدا جدا
لعدم استطاعتي المجئي
أهنئك من كل قلبي
فأنتي تستحقي كل خير
وفقكي الله حبيبتي ورزقكي السلام إن شا ء الله
ملحوظه : لن أتنازل عن نسختي و التي لم أأخذها بعد
أحبك في الله

.. نرمين زين الدين .. said...
This comment has been removed by the author.
سمكه واحده said...

الف مبروك
انتي تستهلي كل خير
والجي افضل واحلي ان شاء الله

بـراااح said...

اولا الف الف مبروك يا اسراء ربنا يوفقك دايما ان شاء الله
ثانيا اعذريني لاني ماجتش حفلة التوقيع ... كان غصب عني و الله بس فعلا كان نفسي اجي و اقابلك
الف مبرك مرة تانية و يا ريت متزعليش مني

الجواز و سنينه said...

اسراء
الف مبروك على الكتاب يا جميل
حلو اوى اوى اوى تحليل الالوان ده
و الصور كمان اكتر من رائعه
كان نفسى اكون فى حفله التوقيع
بس مع الاسف ده صعب جدااااا
العيال و الجواز و سنينه
اهئ اهئ

Esraa Hamed said...

رووودي

انا مستنية رأيك لما تجيبيه
يارب يعجبك
:)))

Esraa Hamed said...

ممكن

البوست الجديد موجود اهو
:))

Esraa Hamed said...

نيرمووووووووو

وحشتيني اوييييييييييييييييييي
و كان نفسي اوي تكوني موجودة
:(((

هستني رأيك جداااااااا يارب يعجبك
:))

Esraa Hamed said...

سمكاية واحده

نورتيني يا جميل و هنتظر رأيك ان شاء الله

Esraa Hamed said...

براااح
كنت اتمني كثيرا حضور حضرتك

ع العموم هنتظر رأيك في الكتاب ان شاء الله
:))

Esraa Hamed said...

الجوااااااز و سنينه


نورتيني يا جميل و هستني رأيك يا قمرة
:)))

أحمد الصعيدي said...

أتمني ألا أكون قد تجاوزتك قدري سيدتي بتعليقي رغم أني لا أعرف المنطق من عدم نشر التعليق
أسف جدا علي التعليق المحذوف
وأسف لمروري علي صفحات مدونتك
خطأ لم يتكرر

أحمد الصعيدي

Esraa Hamed said...

هو فين التعليق اللي اتحذف ده
!!!!

حضرتك كنت علقت في البوست اللي بعد ده
اللي هو
ألوان
و انا رديت علي حضرتك
!!!