Tuesday, April 14, 2009

عطل فني !!!

تحديث

واضح ان المشكلة كانت في البوست اللي بعد الوان مش الوان
هو اللي كان ملعوووون
المدونة سبحان الله اتصلحت لوحدها بعد كل المحاولات اللي بائت بالفشل في تصليحها
اتصلحت لوحدها اول اما قررت اعمل واحده تانية

خلاص هنكمل هنا بقا طالما اتصلحت
و نأسف جدااااااااااااااا
علي الازعاج
:))))))))))

***********
حصل مشكلة معينة في المدونة
انها بقت ظاهرة دايما في قايمة المدونات عند كل الناس علي بوست
ألوااااااااااااان

و عملت كل الطرق الممكنة عشان اصلحها معرفتش

فاضطريت اني اعمل مدونة جديدة خالص
هي دي

بس طبعا للأسف مفيهاش الحاجات القديمة و اللي هتفضل كلها موجودة هناااا


و طبعا هتقولولي معملتيش استيراد للمدونة دي هناك ليه
هقولكوا اني جربت كتيييييييييير و في كل مرة بردو بتقف عن البوست الملعون ده و مترضاش تتغير في قايمة المدونات عند اي حد حتي بعد ما بنزل حاجات جديدة

عشان كده هتفضل البوستات القديمة كلها
هنااااا


و هنزل الحاجات الجديدة هناااااااك
ان شاء الله



انتظروا بقا البوست اللي جااااااي
و اعملوا ادد لللينك الجديد عندكوا
و نأسف للازعااااج
:)))))

5 comments:

إيناس حليم said...

:(
نفس اللي حاصل معايا
وانا كمان يا اسراء نفس المشكلة بوست اوباما الملعون معلق عند كل الناس حتى بعد ما مسحته
معلش بقى يا اسراء متزعليش
انا برده استغربت ان بقالك فترة على بوست الوان بس مشكتش

معلش يا جميلة بس احنا وراكي وراكي مش هنسيبك
:)

Anonymous said...

مش فاهمة

انا طالع عندى البوست الجديد ده

ودخلت

!!


شيماء سمير

صدى الصمت - عاشقة الورد - said...

ماشى يا أحلى إسراء جارى حفظ لينك المدونة الجديدة
أنا برضة إستغربت من طول غيابك
تحياتى

عاشقة الورد

جنّي said...

السلام عليكم

نفس ما قالته شيماء ان البوست ( عطل فني )ظهر عندي في الريدر ودخلت منه جايز المشكلة اتحلت .. اتاكدي من غيرنا.. وطبعا هاننزل المدونة الجديدة

Esraa Hamed said...

سبحان الله يمكن المدونة اتصلحت ع البوست ده


معلش يا جماعة نأسف للازعاج مرة تاني
:))))


انا اصلا بقالي كتييييييييييييييييييير
مش عارفة انزل حاجة جديدة عشان البوست مش بيظهر و عمالة احاول فيها و مفيش فايدة

ع العموم حصل خير